צור קשר

צור קשר

איך עובד הקידום בגוגל ?

איך עובד הקידום בגוגל ?

איך עובד הקידום בגוגל ?

כיצד עובדת המערכת הענקית הזו המכונה Google? ומה עושה Google בפועל? עבור רבים מכם מדובר במידע ישן למדי. אבל ישנם כאלה אנשים שקמו הבוקר והחליטו לבצע קידום אתרים בגוגל ואין להם מושג היכן להתחיל, אם כך תנו לי להסביר מה עושה  גוגל בפועל. הבנת הפעילות של  Google יכולה באמת לעזור לך לתכנן אסטרטגיה קידום באמת תצליח!

כיצד פועלת Google?

מנועי חיפוש כמו גוגל מבצעים קישורים הם בעצם מתווכים מבלי להעליב את המערכת המתוחכמת. הם עוקבים אחר מידע בדפי האינטרנט אחד לאחד וברגע שמתבצעת בקשת חיפוש ע"י אחד הגולשים הם יודעים להתאים לו את תוצאת החיפוש לפי הדרישה שלו. מנוע Google מורכב מסורק מתוחכם, אינדקס ואלגוריתם. הסורק של Google עוקב אחר הקישורים באינטרנט כול הזמן 24/7 ושומר את גרסת ה- HTML של כל הדפים בבסיס הנתונים שלו. אינדקס זה מתעדכן אם הסורק של Google מגיע שוב לאתר שלך ומוצא דפי אינטרנט חדשים או מתוקנים. הגרסה החדשה של דף זה נשמרת. בהתאם לתנועה באתר שלך ולכמות השינויים שאתה מבצע באתר שלך. כדי ש- Google ידע על קיומו של האתר שלך, בתחילה אתה צריך לקשר אותו מאתר אחר אתר שכבר נמצא באינדקס לאתר שלך. מאותו רגע ואילך, האתר שלך יופיע בתוצאות החיפוש של Google.

[gravityform id="1" title="false" description="false" ajax="false"]

 

האלגוריתם הסודי של Google

לאחר יצירת אינדקס לאתר שלך, Google יכולה להציג אותו בתוצאות החיפוש. מנוע החיפוש של Google מנסה להתאים את התוכן לשאילתת חיפוש מסוימת בדפי אינטרנט שהוספה לאינדקס. כדי לעשות זאת יש ל- Google אלגוריתם ספציפי המחליט אילו דפים מוצגים ובאיזה סדר. איך האלגוריתם עובד זה סוד. אף אחד לא יודע בדיוק אילו גורמים מחליטים את סדר תוצאות החיפוש. מעבר לכך האלגוריתם של Google איננו סטאטי. הוא משתנה באופן קבוע. הגורמים הקובעים את סדר החשיבות של הגורמים השונים משתנים לעיתים קרובות. למרות שהאלגוריתם הוא סוד, גוגל מדריך אותנו אילו דברים חשובים. אנחנו לא יודעים עד כמה חשוב כל פרמטר, ואנחנו לא יודעים אם גוגל בוחן את כל הגורמים. הבדיקות נותנות לנו תחושה טובה יחסית לשינויים בגורמים אלה.

דף התוצאות של Google

דף התוצאות של Google הידוע גם כ- SERP מראה מספר קישורים לאתרים שמתאימים לחיפוש שלך בצורה הטובה ביותר. אנו מתייחסים לתוצאות אלה כתוצאות החיפוש האורגניות. אם תלחץ על הדף השני של דף התוצאות, יוצגו תוצאות נוספות. ככל שתתקדם בדפים ותתרחק מהתוצאות הראשונות פחות סביר שמישהו ייחשף לאתר שלך או יכנס לאתר שלך.

ארבעת הקישורים בדף הראשון הם קישורים משולמים, בדרך כלל. קישורים אלה הן מודעות. אנשים שילמו ל- Google לשים קישורים אלה בחלק העליון של האתר כאשר אנשים מחפשים מונח ספציפי. המחירים עבור מודעות אלו משתנים בהתאם לתחרותיות של מונח החיפוש.

הערך של קישורים עבור מנועי החיפוש

חשוב מאוד שתהיה לך הבנה בסיסית אודות האופן שבו Google ומרבית מנועי החיפוש האחרים משתמשים בקישורים. מספר הקישורים המצביעים בדף משמש כדי לקבוע עד כמה הדף חשוב. לכן, יותר קישורים לאתר מסוים יכולים לסייע בדירוג של דף אינטרנט ב- Google. יש קישורים חשובים יותר מאחרים, אם כי. קישורים מאתרי אינטרנט שיש להם הרבה קישורים נכנסים בעצמם הם בדרך כלל יותר ובים מאשר קישורים מאתרי אינטרנט קטנים עם רק כמה קישורים נכנסים. יצירת הקישורים יכול להיות אסטרטגיה טובה קידום אתרים בגוגל אבל אם אתה אוסף או גרוע יותר קונה קישורים, גוגל עשויה להעניש אותך על כך.

SEO ו- Google

אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO היא אופטימיזציה של אתרים הרצון לגרום לאתרים להופיע במיקום גבוה בתוצאות החיפוש האורגני. כדי לעשות זאת, SEO מנסה לעצב את האתר לפי האלגוריתם של גוגל. למרות שהאלגוריתם של Google נשאר סוד, עשור של ניסיון בקידום אתרים בגוגל מביא ידע טוב למדי על הגורמים החשובים.

צור קשר
חיוג מהיר