תקשורת המונים- שינויים ומגמות
אחת הסצנות המרכזיות השולטות במיוחד באווירה הייחודית שנוצרה בעידן הטכנולוגי הפכה את מרכז התחום הפרסומי- שיווקי לאתגר מרכזי הרבה יותר משמעותי ומורכב. אם בעבר, בעת אמצעי תקשורת ההמונים הקלאסיים ניתן היה למצוא פרסומים ופרסומות דרך הרדיו והטלוויזיה, באמצעות העיתונות הכתובה או בידי מודעות ענק, הרי שהחוויה שהחלה להתבסס בזמן העידן הטכנולוגי המתקדם היא אחרת לגמרי.
חברות קידום אתרים לצורך התאמת רלוונטיות ותוצאות אמת
כאשר רוב בני האדם בכל רחבי תבל שקועים לילות כימים בתוך המחשבים ובמיוחד ברשת האינטרנט הרי ברור ששם נמצאת התשובה- לכל עסק שרוצה ביקרו ובהצלחתו הכלכלית- יש אתר אינטרנטי מלווה. מן הסתם בכל תחום ישנם מתחרים רבים, אתרים ראויים שמנסים את מזלם הכלכלי הזירה קשה מאין כמוה. בכל רגע נתון המתחרים עלולים לשלוט על זירם המאבק- המלחמה על ראש רשימת תוצאות החיפוש ולהדיח ממנה את המתחרים. הדחה מרשימה זו מבין התוצאות המצויות בשני העמודים הראשונים משולה למוות. כיצד? בואו ננסה להיכנס לראש של גולש אינטרנטי ממוצע- מקליד לצרכיו מספר מילים בשורת החיפוש וממתין במשך מספר שניות עד לקבלת תוצאות חיפוש. את תוצאות החיפוש- כבר כולנו יודעים- הוא יקבל בצורת רשימה הולכת ויורדת. ככל שהגולש ידייק במילות החיפוש- כך הרשימה תתאים יותר לבקשתו המקורית והמדויקת. למשל: אם גולש יכתוב בשורת החיפוש: "דרוש חשמלאי מומחה", הוא יקבל אין ספור תוצאות, אלא שרובן לא יהיו רלוונטיות לו. למה? אמנם כל התוצאות בוודאות יהיו עבור חשמלאים מומחים שמחפשים עבודה, אבל רובם כלל לא יהיה מאזור מגוריו של הגולש התמים, ולכן שירותיהם כלל אינם רלוונטיים עבורו. לעומת זאת, אם הגולש ידייק במילות החיפוש שלו, הרי שמנועי החיפוש של מעבדי המחשבים- מוחות על שמסוגלים בזמן קצרצר של אלפיות השנייה יעבדו את מילות החיפוש ויתאימו עבורו את האתרים הרלוונטיים והמשמעותיים לצרכיו. ואיך מכל האתרים האפשריים יבחרו דווקא את המסוימים כדי להניח אותם בראש רשימת תוצאות החיפוש? זה בדיוק הסוד- באמצעות פרופיל קישורים מאתרים משמעותיים ואיכותיים, באמצעות מילות מפתח וכותרות רלוונטיות ואפקטיביות וכמובן כאשר תוכן האתר אמין, מקורי ולא מועתק- יעלה האתר אל ראש הרשימה ויגיע באופן זמין יותר לציבור הגולשים.