צור קשר

צור קשר

עדכון האלגוריתם נץ של Google

לעדכונים של גוגל יש השפעה עצומה על קידום אתרים. בתאריך 22 באוגוסט, 2017 שוחרר עדכון האלגוריתם של גוגל הנקרא נץ. האם הבחנת בשינוי שלשהו בתוצאות החיפוש המקומי של Google? אם כך, מה השתנה? העדכון, שאותו מכנה גוגל הוק, נץ בעברית, היה שינוי בדרך הפעולה של המסנן המקומי. כדי לקבל קצת מושג נתגלגל מעט אחורה בהיסטוריה, Google מסננת באופן פעיל את הרישומים מהתוצאות המקומיות הדומות לרישומים אחרים המדורגים כבר. בעיקרון, גוגל בוחרת את הרשימה הרלוונטית ביותר של הקבוצה ומסננת את השאר. זה מאוד דומה למה שהם עושים באופן אורגני עם תוכן כפול. הערה, Google בדרך כלל אינה מוכנה לאמת עדכוני אלגוריתם, על פי רוב היא רק אומרת שהיא מוציאה מספר עדכונים בכל יום, לכן ההערכות מבוססות על ניתוח של התוצאות באופן מקומי, ולא על כל הודעה רשמית או על הבנה נשגבת. המסנן קיים במשך זמן רב כדי להבטיח שרשימות מרובות עבור אותה חברה אינן בשליטה בלעדית שלה על תוצאות החיפוש. בספטמבר 2016, עדכון אלגוריתם Possum ועשה שינוי משמעותי בדרך פעולתו של המסנן. במקום לסנן את הרישומים ששיתפו את אותו מספר הטלפון או אתר אינטרנט, Google החלה לסנן רישומים שהיו ממוקמים פיזית זה ליד זה.

שירותי קידום אתרים לשיפור כמות ההמרות ROI של העסק שלך seoup

זה היה בעייתי מאוד עבור עסקים. פירוש הדבר שאם עסק אחר בתעשייה שלך נמצא באותו בניין כמוך, או אפילו במורד הרחוב, זה יכול לגרום לך להיות מסונן מתוך תוצאות החיפוש המקומי. כן, זה אומר שגם אם אתה אחרי ביצוע תהליך קידום אתרים על כל המשתמע מכך המתחרים שלך יכולים בטעות, או שלא בטעות להפיל את הדירוג שלך! באוגוסט 2017, Google שיפרה את מסנן הקרבה כדי לא לפגוע בעסקים מתוך הבנה וצורך. אך היא עדיין מסננת את העסק