כתיבת תוכן באיכות גבוהה צריכה להיות ההיבט המרכזי של כל אסטרטגיית קידום האתרים שלך. כתיבת תוכן דורשת מספר מיומנויות מעבר לכתיבה היצירתית שלך, אם כי. ונהיה כנים, בלוגים רבים בקושי ניתנים לקריאה וללא מידע ממש מעניין, לא משעשעים ובטח לא מעוררי השראה. הרבה פעמים הבלוגרים פשוט ממחזרים את עצמם וכותבים את אותה הדעה. אם כך למה לי לחזור ולקרוא שוב את מה שרשמת. אנחנו לא יכולים להיות רם אורן כל הזמן, אבל חייבים לעשות מאמץ לכתוב היטב או לפחות ללא שגיאות. למה? הנה ארבע סיבות מדוע התוכן באתר האינטרנט שלך צריך להיות כתוב היטב ובנוי היטב.
כך אנשים יבינו את המסר בצורה הטובה יותר
אם המטרה של ההודעה שלך היא לבדר, להודיע או לשכנע אנשים, טקסטים הכתובים בצורה גרועה יחטיאו המטרה. אנשים פשוט לא יבינו את המסר שלך. לכל פוסט בבלוג יש איזה מסר. ההודעה היא מטרתה של אותה כתיבה, מה אתה רוצה לומר? ההודעה יכולה להיות פשוטה למדי. מאמר באתר שלך יכול, למשל לעדכן את הגולשים על תכונות המוצר שלך, או להסביר מגמות מזווית ראיה חדשה או אחרת. כאשר הכתיבה היא קצרה ברמה של מסר או הודעה, הסיכויים הרבה יותר גבוהים שאנשים לא יבינו את המסר בצורה נכונה. אם פוסט בבלוג שלך מחושב היטב, מובנה היטב וללא שגיאות כתיב ודפוס, הסיכויים הם הרבה יותר טובים שאנשים יבינו את המסר שלך.
שיעורי יציאה נמוכים מדף הכניסה
אם התוכן שלך כתוב היטב ובנוי נכון, רוב הסיכויים כי הקוראים ירצו ממש להישאר באתר שלך כדי להמשיך ולקרוא את המסר שלך. זה יוביל לשיעורי יציאה נמוכים יותר ובסופו של דבר ישפר את הדירוג שלך במנועי החיפוש.
יותר אמון
קטעי כתיבה טובים יובילו לאמון רב יותר מן הקוראים שלך. אם התוכן שלך נכתב היטב הצד השני קורא היטב ללא שגיאות הקלדה, זה ייראה הרבה יותר ומקצועי. מקצועיות תקל על אנשים לסמוך עליך ועל הבלוג שלך. אם אנשים סומכים על הבלוג שלך, הם יהיו הרבה יותר להוטים לחזור לאתר האינטרנט שלך כדי לקרוא את המאמר הבא שלך, או לקנות את המוצר שלך.
שימוש במדיה חברתית תשיג תשומת לב
כתיבה מעניינת ומושכת בבלוג ההודעות תקבל תשומת לב רבה יותר ויכולה להיות משותפת על ידי מדיה חברתית או שיתוף בין חברים. כדי לכתוב פוסט שיקבל שיתוף על ידי המדיה החברתית, אתה צריך קודם לשכנע מישהו לקרוא את המאמר. וחשוב יותר, אותו קורא צריך לחשוב שהמאמר שלך הוא אכן מדהים מספיק כדי שיגרום לו לשתף אותו על ציר הזמן שלו בפייסבוק או בטוויטר או בכל מדיה חברתית אחרת. אנשים לא ישתפו מאמרים או רעיונות גרועים בערוצי המדיה החברתית שלהם, מעבר לכך שהם יפסיקו לקרוא כבר באמצע הדרך משעמום או חוסר עניין. והנה במחי יד ההודעה אבודה.
מסקנה, תוכן איכותי מוביל להמרות גבוהות יותר והמרות גבוהות יותר ….
כתיבת מאמרים או פרסום הודעות בבלוג לא ישפרו מיד את הדירוג שלך. אבל, בטווח הארוך, בהחלט תהיה לזה השפעה חיובית על קידום האתרים שלך! לטקסטים אטרקטיביים יש שיעורי קפיצה נמוכים יותר וסיכויים גבוהים יותר לקבל תשומת לב חברתית.
טקסטים אטרקטיביים יביאו גם להמרות גבוהות יותר באתר שלך. אם המסר שלך מובן כראוי על ידי הקהל שלך, רוב הסיכויים הם הרבה יותר גדול עבורם לחזור לאתר האינטרנט שלך.