צור קשר

צור קשר

המדריך המיוחד לשיווק באינטרנט

החיפושים במנועי החיפוש הם אלה שמניעים את האינטרנט. סדר גודל של שני שלישים מהמבקרים באתרים מקורם בחיפוש אורגני. תנועת חיפוש זו, האורגנית מייצגת הזדמנות עצומה להציג את המוצר או השירות שלך ללקוחות המחפשים באופן פעיל פתרון לבעיה או תשובה לשאלה. פעולה זו היא מוטיבציה למעשה כי החיפוש הוא לעתים קרובות אחר האתר על הדירוג הגבוה ביותר ויחס המרות.

לעתים קרובות, כאשר אנחנו רוצים לשפר את האתר על ידי קידום אתרים SEO, אנו נופלים בפח הלא מקצועי של תיקונים שטחיים, בדיוק כמו שאנחנו עושים מיד אחרי חג מנסים דיאטת כסאח ואחרי שבוע נופלים. כמו עם הבריאות הפיזית שלנו, כף גם בריאות האתר, שיפור ושינוי על בסיס קבוע קידום אתרים כאורח חיים SEO ולא מעשה חד פעמי. יש להתחיל בשינוי מהותי בחשיבה שלנו, לאחר מכן לטפל ביסודות, כמו גם בנושא הבריאות, אנחנו יכולים לנסות לרמות את המערכת על ידי כל מיני קיצורי דרך, אבל מנועי החיפוש מתוחכמים למדי, אם אתה מתחיל לשחק משחקים, תקבל עונש מידי על ידי Google.

ניהול המוניטין של במנועי חיפוש וברשתות חברתיות, חברת seoup

אסטרטגיית מותג ותוכן

כמו כל תהליך חשוב, הזמן במקרה שלנו הוא גורם חשוב מאוד אתה יודע מה מצב התנועה לאתר שלך אך אתה לא יודע מתי זה ישתנה בעקבות התהליך ועד כמה זה ישתנה. אבל דבר אחד בטוח זה יקרה. תוכן ואסטרטגיית המותג יוצרים כיוון ברור, קול וטון כדי להדריך את כל התנועה אל האתר שלך. הם יוצרים את היסודות המבטיחים שהתוכן שלך בנוי סביב רעיון הליבה של המותג שלך, עקביות זו עוזרת לחזק את המוניטין של האתר שלך כמקור מהימן. בניית האמינות שלך סביב נושא מסוים הוא גורם חשוב בפני מנועי החיפוש ובעל ערך רב. עם המותג כבר חזק ומבוסס וייצרת אסטרטגיות תוכן, הצעד ההגיוני הבא הוא יצירת תוכן באיכות גבוהה. זה דורש מומחות בשני תחומים כתיבה ותחום ההתמחות של