צור קשר

צור קשר

כיצד כותבים מאמר איכותי לקידום אתרים – חלק שני

במאמר הקודם התמקדתי בכיצד לכתוב מאמר SEO, הסתכלנו עד כמה חשובים יסודות כתיבת מאמר SEO נכון. נגענו בכתיבת תוכן רלוונטי לקורא ולא למנועי החיפוש, והסברנו את חשיבות מחקר מילות המפתח ומספר הפעמים הנכון להשתמש בהן ולשלבן במאמר. במאמר זה של איך לכתוב מאמר קידום אתרים איכותי, אני אעסוק ביישום בפועל של הכתיבה.

 

שימוש במילות מפתח ובביטויים

יש לך את מילות המפתח כהחלטה של הלקוח או מהבנה מקצועית שלך את התחום. ובכן, מה שעלייך לעשות הוא לחזור לשלב ההתחלתי, ולהזכיר לעצמך במה המאמר עוסק בפועל כי הוא צריך להיות מועיל ואינפורמטיבי לקורא. לאחר מכן, על בסיס זה, כתוב את המאמר, לאורך הדרך, כלול את מילות המפתח והביטויים בטקסט באופן טבעי והגיוני ככל האפשר. יתכן שאתה יכול לבנות את המאמר סביב מילות המפתח עצמן, אבל הדבר החשוב ביותר הוא לא להשתמש בהם סתם ובהגזמה. זה מציג את המאמר כאילו הכותב השתגע במאמר SEO. אם אתה מתקשה למצוא מקומות מתאימים וטבעיים למילות המפתח בגוף המאמר, לעולם אל תאלץ אותן לתוך הטקסט רק כדי שתוכל לכלול אותן. אם זה לא זורם כחלק הגיוני של הכתיבה, השאר את זה ללא מילות המפתח או כתוב מחדש את הטקסט. אם אתה כותב בהתאם לדרישות של הלקוח אשר נתן לך את מילות המפתח, אתה אולי צריך להיות כפוף תחתיו, אבל להיות סופר עצמאי פירושו להיות מסוגל להסתגל למצבים כאלה. הם לא צריכים מישהו שיעשה את זה בשבילם, אם הם יכולים לעשות את זה בעצמם. זוכר שאתה המומחה, אז כתוב את המאמר עבור הקורא, ולא עבור האלגוריתם. היכן שניתן נסה לכלול אחד מהמילים בכותרת, ואם אפשר, בכותרת המשנה. זוהי דרך נכונה להוריד את הלחץ מתוכן המאמר, תוך שמירה על מילות מפתח בפתיחה של המאמר ולעשות קידום אתרים איכותי.