צור קשר

צור קשר

כיצד כותבים מאמר איכותי לקידום אתרים – חלק שני

במאמר הקודם התמקדתי בכיצד לכתוב מאמר SEO, הסתכלנו עד כמה חשובים יסודות כתיבת מאמר SEO נכון. נגענו בכתיבת תוכן רלוונטי לקורא ולא למנועי החיפוש, והסברנו את חשיבות מחקר מילות המפתח ומספר הפעמים הנכון להשתמש בהן ולשלבן במאמר. במאמר זה של איך לכתוב מאמר קידום אתרים איכותי, אני אעסוק ביישום בפועל של הכתיבה.

 

שימוש במילות מפתח ובביטויים

יש לך את מילות המפתח כהחלטה של הלקוח או מהבנה מקצועית שלך את התחום. ובכן, מה שעלייך לעשות הוא לחזור לשלב ההתחלתי, ולהזכיר לעצמך במה המאמר עוסק בפועל כי הוא צריך להיות מועיל ואינפורמטיבי לקורא. לאחר מכן, על בסיס זה, כתוב את המאמר, לאורך הדרך, כלול את מילות המפתח והביטויים בטקסט באופן טבעי והגיוני ככל האפשר. יתכן שאתה יכול לבנות את המאמר סביב מילות המפתח עצמן, אבל הדבר החשוב ביותר הוא לא להשתמש בהם סתם ובהגזמה. זה מציג את המאמר כאילו הכותב השתגע במאמר SEO. אם אתה מתקשה למצוא מקומות מתאימים וטבעיים למילות המפתח בגוף המאמר, לעולם אל תאלץ אותן לתוך הטקסט רק כדי שתוכל לכלול אותן. אם זה לא זורם כחלק הגיוני של הכתיבה, השאר את זה ללא מילות המפתח או כתוב מחדש את הטקסט. אם אתה כותב בהתאם לדרישות של הלקוח אשר נתן לך את מילות המפתח, אתה אולי צריך להיות כפוף תחתיו, אבל להיות סופר עצמאי פירושו להיות מסוגל להסתגל למצבים כאלה. הם לא צריכים מישהו שיעשה את זה בשבילם, אם הם יכולים לעשות את זה בעצמם. זוכר שאתה המומחה, אז כתוב את המאמר עבור הקורא, ולא עבור האלגוריתם. היכן שניתן נסה לכלול אחד מהמילים בכותרת, ואם אפשר, בכותרת המשנה. זוהי דרך נכונה להוריד את הלחץ מתוכן המאמר, תוך שמירה על מילות מפתח בפתיחה של המאמר ולעשות קידום אתרים איכותי.

שירותי קידום אתרים במנועי חיפוש

קישורי היפר-טקסט

יצירת היפר קישורים המוטבעים בתוך התוכן של המאמר, היא דרך מצוינת להגדיל את העניין באופן כללי, כמו גם מאפשר סיכוי גבוה יותר של מנועי החיפוש להיות מסוגל להגיע אליו. יותר מדי קישורי היפר טקסט במאמר שלך רק יעצבנו את הקוראים, אם כי, לא מומלץ ליצור קישורים לכל מילת מפתח. קישור למאמרים או אתרים מעניינים אחרים ממילים או משפטים אחרים, שעשויים שלא להיות ספציפיים לתפקיד שניתן לך, עשוי לעזור לבנות אחוז גבוה יותר של עניין למשתמש, וכך לשפר את הדירוג בקידום אתרים שבו פורסם המאמר.

צפיפות מילות מפתח

צפיפות מילות מפתח היא מונח המשמש לעתים קרובות בהקשר של קידום אתרים SEO, והוא מדגיש לעתים קרובות להיות מרכיב חיוני של כלי נשק SEO של המאמר. מילות מפתח, אשר מספקים את הבסיס שעליו מבוסס SEO, הובילו אנשים רבים כדי להסיק כי יותר מילות מפתח הכלולים במאמר קידום אתרים SEO, סיכוי גבוה יותר יש לדף האינטרנט להיות מדורג במהלך החיפוש. שימוש טוב במילות מפתח נתמך לא לפי כמות הפעמים שבה נעשה שימוש במאמר אינטרנט, אלא על ידי צירופי מילות המפתח הרלוונטיות האחרות שהוא יושב לצדן הן עוזרת לצמצם את החיפוש עוד יותר.

אופטימיזציה לדף אינטרנט

כסופר עצמאי זה אומנם לא קטע מתבקש, אבל אני אף שזה לא יזיק להבין טוב יותר דרכים שונות כי מילות מפתח SEO יכול להיות מיושם. בתוך בניית דף HTML פשוט, הקטע בחלק העליון שנקרא הכותרת. בתוך סעיף זה יש meta תגים שונים, החשוב שבהם הוא תג הכותרת, ואת תג תיאור meta. מנוע החיפוש של העכבישים קורא את meta נתונים בתוך דף אינטרנט, והם נמשכים לאותם אתרים בהם יש מילות מפתח בשלב מוקדם. מנוע החיפוש העכבישים ודפדפני אינטרנט קראים קוד HTML מלמעלה למטה meta נתונים ואז תוכן, מה שמגיע ראשון מתקבל לקריאה ראשון ולכן נפלט הראשון.

חיוג מהיר
דילוג לתוכן