צור קשר

צור קשר

היתרונות בבחירת חברת קידום SEO – חלק א

היתרונות בבחירת חברת קידום SEO – חלק א

יתרונות ב SEO מול PPC ממומן ולמה לבחור בנו – חלק ראשון

במאמר זה אני מתכוון לפרוס בפניכם את הסיבות לביצוע קידום אתרים למנועי חיפוש ומדוע עליכם להשתמש בשרותיה של חברה לקידום אתרים מקצועית. ראשית אני מניח כי שמעתם על SEO. ואתה משוכנעים כי SEO בהחלט מצליח מאוד עבור מגוון רחב של עסקים מקוונים. אבל, מה שאתם בטח שואלים  איך זה באמת מצליח? המאמר הזה לא ישאיר ספקות אני אכנס לרזולוציות כדי שתבינו ברחל בתך הקטנה מדוע SEO הוא כל כך משמעותי. ומה  התפקיד שהוא יכול לשחק בשיווק מקוון והבשורה הגדולה בשיווק הלא מקוון.

[gravityform id="1" title="false" description="false" ajax="false"]

מנהלי אתר שהתחילו תהליך קידום אתרים אורגני נתקלו בשאלות חדשות, ואתגרים שהם לא חשבו עליהם לפני הכניסה לתהליך SEO, הם מצאו עצמם נאבקים ומנסים לשכנע מנהלי כספים ומנכ"לים על החשיבות של אופטימיזציה עבור מנועי החיפוש, ולגרום להם להגדיל את תקציב השיווק שלהם לטובת ה- SEO.

מדוע להתייחס לקידום אתרים כהשקעה ולא כהוצאה

לא סתם השקעה אלא השקעה עם תשואה גבוהה. על ידי השוואת נתוני SEO לניתוח הנתונים באינטרנט, תוכל להתבונן במילות מפתח מסוימות בעלות שיעורי המרה גבוהים עבורן אתה מדורג רק בדף מספר 3 או 4 ב- Google בידיעה כי אתה מוותר על נתח שוק. במידה ותצליח להעלות את הדירוג שלך למקום הראשון בדף הראשון, זהו סימן למהפך שחוללת וזה יספק החזר ההשקעה שלך ב- SEO. זה הסיבה מדוע SEO שווה השקעה בתחום הנדל"ן ואת יכול החזר ההשקעה כאשר עושים זאת נכון.

קידום אתרים מאיר את הכוכב שלך

ומי זה הכוכב? האתר שלך! תחשוב על זה. האתר פעיל 24/7, כל השנה, הוא אף פעם לא חולה או תקוע בפקקים, הוא איננו מאחר לעבודה, הוא עושה כל מה שהוא אמור לעשות, הוא מניב מכירות, העובד האולטימטיבי. הוא מתמודד עם ריבוי משימות ביעילות, כמו גם עם אלפי לקוחות פוטנציאליים בו זמנית, והמגבלה שלו היא רק הרצון והחזון שלך.

SEO חיוני בשיווק שלך

אין עוררין כי SEO חשוב לכל עסק. הוא להיט כאשר מדובר במשיכת לקוחות פוטנציאליים, והוא יכול לעזור להגדיל את ההמרות מאוד. אבל הוא לא שחקן יחיד, SEO בלבד לא יכול לעזור לך לממש את הפוטנציאל השיווקי הטמון בעסק שלך. רשתות חברתיות, מיתוג ואסטרטגיות שיווק אחרות צריכות להיות משולבות בתהליך קידום אתרים, פי שכתבתי כבר במספר מאמרים גם בתחום קידום האתרים עצמו יש צורך לשלב בין הקידום הממומן לקידום אתרים אורגני. השלם גדול מסך כל החלקים גם במקרה זה. כמנהל אתר או מנכ"ל חברה, האתגר שלך הוא להימנע מהעדפת האחד על השני, והכי נכון לשלב SEO לתוך תמהיל השיווק שלך כדי לקצור הצלחה. זה איננו מאבק של הורדת ידיים, אלא שילוב ידיים ואיחוד כוחות של המומחים בכל עסק, זוהי הזדמנות לשיתוף פעולה ושותפות בהובלת המנכ"ל לקראת השילוב הנכון של שירותי שיווק עם קידום אתרים  שיביא את התועלת המצטברת הגבוהה ביותר. במקום לתת ללקוחות את מה שהם רוצים, הגיע הזמן להתמודד עם הלקוחות, ולתת להם אתת מה שהם צריכים, הלקוחות לא יודעים תמיד מה נכון ובמה לבחור מתוך האפשרויות השונות העומדות לרשותם. כמו כל בעלי המקצוע, חברה לקידום אתרים צריכה להתמקד בהתמחות שלה, ולעזור ללקוחות לבנות את התוכנית הנכונה, את התמהיל הנכון, ולאחר מכן להנחות אותם ביעילות ליישם ולנהל את התקציב האפקטיבי ביותר, תשואה גבוהה, אסטרטגיות וטקטיקות אשר עולים בקנה אחד עם המטרות העסקיות הכוללות של הלקוח. לתת להם את התוכנית בהתאם לתקציב שהם צריכים כדי לספק תוצאות מצוינות.

צור קשר
חיוג מהיר