צור קשר

צור קשר

6 עצות שימושיות עבור מאמרי קידום אתרים

6 עצות שימושיות עבור מאמרי קידום אתרים

6 עצות שימושיות עבור מאמרי קידום אתרים

אחת הדרכים הקלות ביותר להגברת התנועה לאתר שלך היא לכתוב מאמרים מותאמים לקידום אתרים. על ידי אופטימיזציה של דפים אלו עם מילות מפתח מסוימות, מנועי החיפוש יכולים למצוא את דפי האתר בקלות ולהעביר אותם בהתאם לשאילתת החיפוש של הגולשים כתיבת מאמרי SEO היא לא עסקה חד פעמית. האלגוריתמים משתנים, המידע מתיישן, והופך לעיתים לחסר איכות, ההודעות באתר צריכות להיות מעודכנות באופן שוטף כדי לשקף את המגמות האחרונות. שמירה על המאמרים הנוכחיים עם תוכן רלוונטי, אתה יכול להמשיך להביא תנועה מוסמכת לאתר שלך. כאשר מדובר בקידום אתרים, אין נוסחה אחת המובילה להצלחה. אסטרטגיות שונות תעבודנה באופן שונה עבור מותגים שונים. עם זאת, ישנם צעדים מסוימים מקצועיים שמומלץ להשתמש בהם בעת כתיבת מאמרי איכות לקידום אתרים. על ידי ביצוע צעדים אלה, אתה יכול ליצור תוכן טוב יותר, לא רק כי הוא מעניין ומהנה לקרוא אלא גם כן יעיל.

[gravityform id="1" title="false" description="false" ajax="false"]

הנה הטיפים למטרות קידום אתרים.

ביצוע מחקר מילות מפתח

מילות מפתח וקידום אתרים הולכים יד ביד. מילות מפתח עדיין בשימוש היום, אבל הדרך שבה משתמשים בהן השתנה. לפני שנים, התוכן היה נמחק במילות מפתח, כך שהובטח להופיע בדירוג. היום, אסטרטגיה זו תביא לך אתחול ב- Google. כיצד אתה מגלה באילו מילות מפתח להשתמש בתוכן שלך? באמצעות מחקר מילות מפתח קטן! ישנם כלים שונים חינמיים זמינים. זהה את המילים והביטויים שקהל היעד שלך מחפש, וכן את מילות המפתח שבהן אתה רוצה להיות תחרותי. מילות זנב ארוך הן פחות יקרות, קלות יותר לדירוג, וקל יותר לשלוט בהן. כפי שאתה מתכנן את פרסום מאמרי התוכן בכל חודש, עלייך לשקול נושאים שיעשו שימוש במילות המפתח שלך. שילוב מילות המפתח במאמר שלך צריך להיות הכי טבעי אתה לא צריך לאלץ את המילים לתוך התוכן שלך. המאמר צריך להיקרא טבעי, אם כי הוא עדיין צריך להיות אסטרטגי. לדוגמה, מומלץ לכלול את מילת המפתח שלך בכותרת, בפסקה הראשונה וב- H1 או H2 הראשונים. לאחר מכן, השתמש בווריאציות של מילת המפתח בכל התוכן. יצירת גיליון אלקטרוני תעזור לך להישאר מאורגן עם מילות המפתח. שים לב כמה פעמים מילות המפתח משמשות והיכן אתה מדורג עבורן ב- Google.

בחר נושאים הניתנים לצפייה

למרות שכתיבת SEO היא טקטית, עליך לזכור כי אתה כותב לאנשים אמיתיים. זה לא רעיון טוב לייצר מאמרים למען הדירוג של מילות מפתח בלבד. השתמש במילות המפתח כמדריך לנושאים לכתוב עליהם, אבל תמיד שאל את עצמך את השאלה החשובה, למה שאנשים יקראו את המאמר? עם כל כך הרבה מידע באינטרנט, זה בלתי אפשרי לכתוב על דברים שאף אחד אחר לא חקר לפני, אבל, אתה חייב לנסות. אתה יכול לקחת נושא רגיל ולהפוך אותו למשהו ייחודי לעסק שלך. אולי יש לך ידע פנימי שעדיין לא שותף או דרך חדשה להציג את הנושא. בסוף היום, אתה מכיר את העסק שלך הכי טוב, אז אל תפחד להראות את זה.

מאמרים ארוכים, האסטרטגיה שלך

לא כל מאמר קידום אתרים צריך להיות ארוך, אבל אתה בהחלט צריך כמה כאלה. מנועי חיפוש מעדיפים תוכן ארוך, 600 מילים ויותר. למעשה, כמה מחקרים מראים כי 2,000 מילים הם אידיאליים. אתה יכול לשחק עם אורך המאמר כדי לראות מה עובד הכי טוב עבור הקהל שלך, אבל לא מומלץ לפרסם מאמרים ארוכים בלבד. מאמרי תוכן ארוכים יכולים גם לגרום נזק ולהגדיל את שיעורי היציאה מהאתר שלך. אתה רוצה שהמבקרים יישארו בדפים שלך למשך זמן רב ככל האפשר, ומאמר ארוך יכול לשעמם. בעת כתיבת מאמר, הקפד לכלול תמונות, סרטונים קצרים, קובצי GIF, ציטוטים ממומחים בתחום.

מעקב אחר מדדי מפתח

תוכנית Analytics מנתחת את התוכן שלך ומבצעת מעקב אחר גורמים כגון צפיות בדף ושיעורי יציאה מדף הכניסה. שיעור היציאה מדף כניסה הוא מדד חשוב, מכיוון שהוא מספר לך כמה זמן המבקרים נשארים. שיעור גבוה של יציאה מדף כניסה הוא סימן שמשהו אינו כשורה. זה יכול להיות זמני טעינה איטיים, תוכן לא רלוונטי, מודעות קופצות באופן אגרסיבי, או אלמנטים עיצובים אחרים. זכור, מאמרי קידום אתרים לא רק צריכים להיות מעניינים מבחינת תוכן. הם חייבים להיראות מזמינים לקריאה.

בקרה על המאמר שלך

קשה לאתר את הטעויות שלך כאשר אתה עושה הגהה לתוכן. לכותבים מקצועיים יש כמה כלים כדי לעזור להם בעריכת המאמר OpenOffice, Google Docs ו- Microsoft Word. תוכנות אלה מתריעות באופן אוטומטי ומדגישות מילים ושגיאות דקדוק.

להיות סוכנות יחסי הציבור שלך

לא רק אתה צריך לשים לב לניתוח המאמר שלך, אלא גם להפוך ליחסי הציבור של עצמך. הדרך הטובה ביותר להתחיל היא על ידי קישור לתוכן שלך. קישורים פנימיים הם קישורים שמפנים לדף אחר באתר שלך. הם עוזרים לשמור על המבקרים באתר שלך ומניבים תנועה נוספת לדפים שלך. קישורים נכנסים חיצוניים הם קישורים שמפנים לאתר שלך מאתר אינטרנט אחר. קישורים נכנסים באים באופן טבעי מיצירת פוסטים, בניית מערכות יחסים, והקלה על אנשים לקשר אליך. דרכים אחרות ליצור תודעה סביב מאמרי קידום האתרים שלך הם להגיש את התוכן שלך למפיצים, לפרסם את התוכן שלך בערוצי המדיה החברתית שלך, ולכלול מאמרים פופולאריים בידיעון ובדוא"ל. ככל שהתוכן שלך יפורסם יותר, כך גדל הסיכוי שהוא ישותף על ידי אחרים.

סיכום

כתיבת מאמרי קידום אתרים מוצלחים דורש זמן להתאמן. על ידי ביצוע ששת העצות הללו, תוכל להצטרף למקצוענים המצליחים בתחום. זכור, ככל שאתה יוצר תוכן איכותי יותר, כך יהיו יותר דפים שיהיו ל- Google לאינדקס. פעולה זו תסייע לך להופיע בתוצאות החיפוש ולהימצא על ידי אנשים המעוניינים במוצרים שלך.

צור קשר
חיוג מהיר