מכירות באינטרנט במצב מקוון ולא מקוון
SEO מיצר גם מכירות שאינן מקוונות
קידום אתרים טוב גורם להחלטות רכישה חכמות. כיום, יותר מכירות לא מקוונות מונעות מבדיקות מקדימות של הלקוח באינטרנט. מחקרים מראים כי מרבית הצרכנים משתמשים באינטרנט כדי למצוא עסקים בקרבת מקום מהם הם יכולים לקנות באופן לא מקוון. כן, בחנות! זו הסיבה שרוב החנויות הלא מקוונות אינן יכולות להרשות לעצמם להתעלם משיווק מקוון. אתר האינטרנט שלך פועל כמו איש מכירות והוא אף פעם לא נח, עובד לילות כימים לספק לקוחות לעסק שלך. אנשים אלה מחפשים באופן יזום את הפתרונות שאתה מציע לצרכים ולרצונות שלהם. קידום אתרים יכול להביא הרבה מהם אל דלת החנות המקוונת שלך.
SEO מושך לקוחות רלוונטיים בעלי פוטנציאל המרה גבוהה
קידום אתרים הוא תהליך ממוקד מטרה, וכדי לעשות אותו נכון צריך להתייחס לפרטים הקטנים. באמצעות ניתוח מילות מפתח, אתה יכול להבין מה גדול נתח השוק שאתה מעוניין בו, כמה אנשים מחפשים את מילת המפתח המדויקת שאתה משתמש בהן, עד כמה התחרות על מילות המפתח ב – SERPs ואפילו לזהות את כוונת הגולשים מאחורי חיפושים של מילות מפתח מסוימות. זה לא כזה אינטואיטיבי וברור, זו הסיבה שיש ליועץ SEO תובנות שאתה יכול לייצר תשואות ענק על כל ההשקעה שלך באופטימיזציה. לתעבורת האינטרנט מקמפיין SEO טוב יש פוטנציאל המרה גבוה. ועל ידי הבנה נכונה של כוונת המחפש, תוך התמודדות עם הבעיות של הקהל שלך, בניית אמון, והסיכויים המשכנעים שהחברה שלך היא החברה הנכונה לעשות עימה עסקים, תוכל ליהנות משיעור גבוה של המרות של מבקרים למכירות. לדוגמה, קמפיין SEO המתוכנן היטב עבור מלון יגיע ללקוחות פוטנציאליים המעוניינים לצאת לחופשה, יוביל אותם לאתר האינטרנט של המלון ולפינוקים המיוחדים שהם מחפשים. בדרך זו, SEO פועל כמו עובד רב מערכתי, הוא המדריך, פקידת קבלה, השוער בכניסה לבית המלון ומנהל השיווק. במקרה שכזה ללא SEO, מציאת האתר שלך באינטרנט בענף התיירות ידמה לחיפוש מחט בערימת השחת. ללא הבנה מלאה מהי כוונת הלקוח מאחורי החיפוש שלו ומהם הצרכים הייחודיים והאישיים שלהם, הסיכויים לאבד את הלקוח לנצח הוא גבוה. אם הצלחת להשיג את שניהם פירושו יותר מבקרים, ויותר מכירות.
הצלחת SEO היא מדידה
באמצעות הכלים שברשותנו כל רכיב בקידום אתרים ניתן למדידה, להערכה ולתיקון. על ידי בקרה רציפה, אתה יכול לנתח את ההחזר על כל ₪ שהשקעת.
יועץ SEO שלך הוא קלף משנה משחק
יועץ SEO מקצועי הוא נכס גדול בפיתוח העסק שלך. הוא יכול למצוא מילות מפתח משתלמות למצוא נישות עם החזר גדול שבו אתה יכול להרוויח יותר כסף ובקלות, הוא ידע לבצע מחקר שוק ולנתח את היריבים שלך, כמו גם לעזור לך לפרסם תוכן ולמשוך תנועה שתסגור עסקאות גדולות בשבילך.