SEOUP
  • קידום אתרים
  • תיק לקוחות
  • השירותים שלנו
    • קידום אתרים אורגני
    • קידום אתרים ממומן
    • מדיה חברתית – קידום בפיסבוק
    • שיפור יחסי המרה
    • ווב אנליטיקס
    • ניהול מוניטין ברשת
    • בניית אתרים
    • מיתוג גרפי לעסקים – מיתוג עסקי – לוגו
  • אודות
  • צרו קשר
  • 077-6021182
  • קידום אתרים
  • תיק לקוחות
  • קידום אתרים אורגני – SEO
  • קידום אתרים ממומן – PPC
  • קידום ברשתות חברתיות – Social Media
  • ניהול מוניטין – Reputation Management
  • בניית אתרים – Web Development
  • 077-6021182
SEOUP
  • קידום אתרים
  • תיק לקוחות
  • השירותים שלנו
    • קידום אתרים אורגני
    • קידום אתרים ממומן
    • מדיה חברתית – קידום בפיסבוק
    • שיפור יחסי המרה
    • ווב אנליטיקס
    • ניהול מוניטין ברשת
    • בניית אתרים
    • מיתוג גרפי לעסקים – מיתוג עסקי – לוגו
  • אודות
  • צרו קשר
  • 077-6021182
  • קידום אתרים
  • תיק לקוחות
  • קידום אתרים אורגני – SEO
  • קידום אתרים ממומן – PPC
  • קידום ברשתות חברתיות – Social Media
  • ניהול מוניטין – Reputation Management
  • בניית אתרים – Web Development
  • 077-6021182
מאי 17, 2017 12:34 pm אין תגובות arik

איך לשמור על מיקומי האתר שלא יושפיעו משינויי אלגוריתם במנועי החיפוש

 

  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

 

שמור על המיקומים של האתר שלך!

עדכוני אלגוריתמים של מנועי חיפוש, כמו למשל Panda או Fred המפורסמים, הם סיבה לדאגה עבור כל מנהל אתר לרוב עדכונים כאלה הם כמו טורנדו הם הופכים הכול ומשנים את דירוג האתרים. אם עשית עבודתך נאמנה על פי רוב תצא נשכר. אמנם שינויים אלה אינם תלויים בך ואין דבר שתוכל לעשות כדי למנוע אותם, אך ישנם מספר פעולות שתוכל לנקוט בכדי לעדן את השינויים. ברמה העקרונית, אם אתה מנהל את המערכת בהתאם לכללים של גוגל אתה די בטוח מפני ההשלכות של העדכונים, אך לעיתים באגים באלגוריתם יפגעו גם בנקיי כפיים.

אלו הם מספר המלצות בסיסיות לעזור לך בכדי שאתרך יושפע כמה שפחות משינויי האלגוריתם. יחד עם זאת, לפני שאסביר, ברצוני להבהיר כי אין זה מן ההכרח כי כל שינויי התעבורה הן פועל יוצא של עדכוני אלגוריתם. על פי רוב השינויים הינם אובייקטיביים כתוצאה מחגים, סוף שנה ועוד.

אל תשנה את מילות המפתח

ראשית עלייך לבדוק את מילות המפתח, כאשר אתה רוצה להגדיל את התנועה ממנועי החיפוש, המהלך הראשון שעולה במוחך להוסיף מילות מפתח נוספות בכדי להגדיל את התעבורה. ייתכן  ובמיוחד אם מילות המפתח הנוספות אינן קשורות למילות המפתח שהגדרת מלכתחילה אף על פי שאין זה בהכרח כך. אך מה שיקרה בפועל יהיה ההפך, מפני שמילות המפתח החדשות ידללו את הרלוונטיות של מילות המפתח המקוריות ואז תפסיד חלק מהתנועה שכבר קיימת.

עדכן תוכן חדש בקביעות ולעיתים קרובות

חוסר פרסום יכול ממש להצניח את האתר שלך בדרוג. גם עבור מילות מפתח שהשתמשת הן ואף דורגת גבוהה. אין ביכולתך לנצח את השינויים רק על ידי פרסום תוכן חדש מאחר ונדרש לכך זמן תוכן חדש ימריץ ויביא תעבורה. לידיעתך, מוטב לפרסם מאמר תוכן אחד חדש בכל שבוע או אפילו אחת לחודש מאשר לייבש את האתר במשך חודשים ופתאום לפרסם 20 מאמרי תוכן בו זמנית ולהציף את האתר.

קישורים נכנסים

היום, כדאי מאוד להיזהר בקישורים שאנו מציבים באתר. קישורים מאתרים בעיתיים או פשוט לא רלוונטיים יכולים לפגוע באתרך. הקישורים הנכנסים חייבים להיות מאתרים רלוונטיים אתרים ברמה גבוהה בלבד. על מנת להימנע מקישורים מזיקים, תוכל להשתמש בכלים ייעודים בכדי לגלות מי מקשר אליך. היה ונתקלת בקישור שאינך מעוניין בו, פנה למנהל האתר ודרוש ממנו להסיר את הקישור.

שימוש במדיה חברתית

אם תשקיע במספר ערוצים, נפילה במקום אחד לא תכאב או תפיל את האתר. כאשר אתה מתחיל לגוון את מקורות התעבורה שלך, האפשרויות שלך הן, PPC, אומנם עולה כסף אך על פי רוב מביא תעבורה נקודתית. האפשרות השנייה הינה המדיה חברתית, פייסבוק, טוויטר וכו’ הם חופשיים לשימוש ובמידה  וההודעות שלך מעניינות ופופולאריות הם יכולים להביא לך תעבורה גדולה,.

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

טלפון: 0776021182
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.
                      כל הזכויות שמורות ל seoup
צור קשר
חיוג מהיר
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס